

BIODERMA wybrała Salestube do obsługi działań mediowych w digitalu
18 marca 2025Należąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała Salestube do obsługi w zakresie digital media. Salestube będzie odpowiadał za planowanie i realizację kampanii dla czterech kluczowych linii produktowych marki.
BIODERMA od 45 lat pozostaje wierna naukowej filozofii ekobiologii, która wspiera naturalne mechanizmy obronne skóry, pomagając jej adaptować się do otoczenia. To podejście pozwala marce tworzyć innowacyjne produkty pielęgnacyjne, cieszące się uznaniem konsumentów i społeczności medycznej na całym świecie. Salestube dzięki wieloletniemu doświadczeniu w segmencie beauty, opracowało kompleksowy plan przełożenia tej filozofii na skuteczne działania digitalowe. Strategia opracowana dla BIODERMY jest zgodna z wartościami marki i oparta na dogłębnej analizie rynku oraz konkurencji.
Kompleksowe podejście do kampanii
Salestube przygotował dla Biodermy kompleksową strategię mediową dla czterech kluczowych linii produktowych: Atoderm, Sensibio Antiredness, Sensibio H2O oraz Photoderm. Każda linia posiada indywidualny koncept komunikacyjny, dopasowany do jej specyfiki i grupy docelowej.
Działania mediowe obejmą szeroki zakres kanałów digitalowych, w tym Meta, TikTok, Video Open Market, display, YouTube oraz współpracę z wydawcami. Dzięki wykorzystaniu szczegółowej analityki oraz technologii zapewnione zostanie precyzyjne targetowanie oraz optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym.
„Wybór Salestube jako naszego partnera mediowego był naturalnym krokiem. Ich doświadczenie w digitalu i branży beauty oraz kompleksowe podejście do strategii mediowej idealnie wpisują się w nasze potrzeby. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam jeszcze skuteczniej docierać do naszej grupy docelowej i budować silną pozycję Biodermy w Polsce,” mówi Sylwia Czaińska, Senior Consumer Brand Manager w NAOS Poland.
Głównym celem kampanii jest wzrost udziałów rynkowych Biodermy oraz zwiększenie sprzedaży poszczególnych linii produktowych rok do roku.